sâmbătă, 2 aprilie 2011

Katy Perry - cel mai nou videoclip. S. F.!

Vă prezint în premieră cel mai nou videoclip al lui Katy Perry. Se vede că are o echipă serioasă cu care lucrează. Videoclipurile ei au fost întotdeauna foarte bine realizate, după părerea mea. Enjoy!



Iar acesta este videoclipul meu favorit cu Katy Perry! :-)

22 de comentarii:

  1. I really enjoyed it, thank you for sharing it!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesant..din pacate nu sunt adept al genului asta de muzica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rares, fiecare gen de muzica este interesant in felul lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am nimic cu fata asta, dar nu-mi place fata ei...nu stiu de ce, imi inspira acelasi lucru ca si iubitelul ei Russel Brand......adica ceva ce sincer nu pot spune in cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se par amuzante videoclipurile ei. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Amuzante sunt, nu am ce zice, mai ales California Gurls unde apare si mosul de Snoop Dogg!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai pe mos l-au distribuit in videoclip tocmai ca sa râdă lumea de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. E, crezi tu ? E cam smecher Snoop Dogg in lumea lor ca sa rada cineva de el!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu este smecher. Este multimilionar in dolari. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plaaace...mi l-am pus pe facebook

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai Cristi, sa ma ierte Dumnezeu: daca faptul ca este multimilionar nu il face smecher atunci nu stiu ce il face!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e smecher. Este foarte smecher! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda, arata bine dar il prefer pe ala cu Hot n cold.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte tare! Imi place mult Katy Perry. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie tot ala imi place mai mult, Gabi. E mai amuzant. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesant videoclipul :) Multe efecte speciale, machiaj elaborat si alte cele ;)) Bravo, Katy (& company) ! :D

    p.s. 'Hot'n'cold' e si unul dintre preferatele mele (dintre videoclipurile artistei) :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Bun venit pe blogul meu, Cristina! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place tipa:)) are niste super-idei:))

    Ultima faza e tare amuzanta=)))))))))

    RăspundețiȘtergere