vineri, 8 aprilie 2011

Prietenie neobişnuită :)

18 comentarii:

  1. Insistentă mâța!
    Dar și precaută. :D
    Fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are noroc ca o simpatizeaza cainele! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Matza aia imi aduce aminte de un motan foarte simpatic, tot potrocaliu, dar care era tare dragalas si caraghios pentru ca avea picioare scurte si el era asa indesat, grasun. Ala cum prindea ceva, cum iubea maxim, inclusiv sa stea la mine in brate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai in vremuri de criza toti sunt prieteni. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha, ha! Tare asta, Gerhald! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. lectie buna despre toleranta...toleranta pana la o limita :))
    Parafrazand, poti crede ca defineste bine relatia femeie-barbat, femeia sufoca, e preyenta mereu, barbatul crede ca i se cuvine, doar totul se intampla din bunavointa lui, iar ea uneori stie, alteori nu...cand trebuie sa stea deoparte. Caci barbatul are program de unul singur :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna comparatie, Sophie! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pisica l-a rugat pe caine sa se uite dupa soarece !

    RăspundețiȘtergere
  9. Meowwww.....imi plac toate clipurile cu animaluțe! Sunt faine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Prieteni, prieteni. Dar daca te uiti atent, o sa vezi cum pisica il domina pe Grivei.(uite ca i-am pus si nume)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt fenomenale animalele. Niciodata nu iti poti inchipui cum pot reactiona. Am vazut cum leoaicele au grija de pui de maimute si de pui de antilopa, am vazut pisici care au grija de pui de catel. Azi la serviciu, am vazut un clip in care o mata, ii aplica niste crosee si la sfarsit un mare cap in gura, unui caine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Era cainele prea bland, Costin. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Totusi cainele pare sa ramana indiferent la mangaierile pisici, de apreciat rabdarea lui. Uneori imi dau seama ca oamenii au multe de invatat de la animale.

    RăspundețiȘtergere
  14. De acord cu tine, Annya. Bun venit pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. =))))))))))) daca eram in locul cainelui as fi mancat-o pan' acum:))

    RăspundețiȘtergere