vineri, 15 aprilie 2011

Despina Vandi - 2 -

ENJOY!

14 comentarii:

  1. Asta e una din melodiile mele favorite:)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=4CQ1S2BKCMg

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim...
    Buon giorno, Despina, ca in greceste nu stiu cum se zice!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumi, Despina e vedeta in Grecia. O sa mai postez videoclipuri cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă melodie...
    îmi place muzica grecească!
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa mai postez! Week-end placut, Elena! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. o fo' bine cu Despina...o uitasem.

    RăspundețiȘtergere
  8. Are o voce frumoasă da, deşi nu ştiu ce zice, dar la piesa de ţi-am dat-o m-a dus cu gândul, ştiu că nu vezi asemănarea dar nah, e din cauză că eul se vaită minelui de oase, că i-au amorţit;))!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iei, muzica greceasca din nou! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca, acum am vazut. Imi place muzica facuta de Ricchi e Poveri. :)

    RăspundețiȘtergere