vineri, 29 aprilie 2011

LADY DIANA


Astăzi are loc cea mai aşteptată nuntă a anului, cea a Prinţului William cu Kate Middleton. Este un moment istoric pentru Familia Regală din Marea Britanie. LADY DIANA va lipsi de la acest eveniment foarte important din viaţa fiului ei.


36 de comentarii:

  1. Pacat de soarte Dianei, frumoasa si emotionanta melodia! Despre nunta...ce sa zic, nu ma dau in vant, e O NUNTA ce Dumnezeu, oamenii se marita se insoara de cand e lumea si pamantul....Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. e doar o nunta ..prea mult mediatizata

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă și carismatică femeie. Am plâns la înmormânatrea ei. Mare păcat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice, pentru Diana a fost postarea aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-a placut mult pRINTESA Diana.Din nefericire...a plecat prea devreme.:(

    In ceea ce priveste nunta regala,mi se pare ca se face prea mult tam-tam.
    Mie personal,nu mi-ar placea de nicio culoare o asemenea nunta.
    Prea multa agitatie,prea multe reguli...distractie 0 =))

    RăspundețiȘtergere
  6. E normal sa se mediatizeze aceasta nunta.

    RăspundețiȘtergere
  7. şi eu zic că e prea mult hau-hau pe nunta asta dar, pân' la urmă, e nuntă regală; ar fi fost ciudat să fie făcută în tăcere:-??

    cât despre Diana, respect:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacat ca Lady Diana nu va fi prezentaa, i-am urmarit nunta cu mare interes.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te-am trecut în blogroll, conform schimbului de link solicitat.
    http://linkping.wordpress.com/
    http://cum-va-place.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi, am trecut si eu cele 2 bloguri ale voastre. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Camelia, acestea sunt nuntile regale. Fara fast nu se poate! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Lumi, William i-a daruit lui Kate inelul Dianei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Printesa inimilor, cea caer a daruit din propriai inima si suflet. A dus volorile umane pe un varf ce greu va putea fi atins.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu va lipsi, e-n sufletul prinţului şi o poartă pretutindeni, dar e frumos că ai amintit de această prinţesă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hristos A Înviat!
    Superbe poze cu prințesa inimilor!
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  16. Adevărat a Înviat! Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca englezii si-au dorit o a doua Lady Di si au gasit-o in Kate.Sper sa nu aiba acelasi sfarsit tragic!
    In orice caz,CASA DE PIATRA!

    RăspundețiȘtergere
  18. Diana a fost acolo si a vegheat asupra lor, eu asa cred. Kate nu este Diana, dar cu siguranta a reusit sa atraga atentia si sa cucereasca inimile britanicilor. Cat despre nunta, nu este numai o nunta, ce naiba! Numai pentru parada in sine si tot merita sa te uiti...

    RăspundețiȘtergere
  19. incredibil de frumoasa era...pacat ca a fost ucisa...acum o alta printesa la fel de frumoasa ii va lua locul la palat dar nu si in inima oamenilor care au iubit-o!

    RăspundețiȘtergere
  20. A fost foarte frumoasa! O adevarata doamna! Eram prea mica cand a murit insa tin minte inmormantarea ei :(

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ramona, Kate nu poate fi a doua Lady Di.

    @Irina, a fost intr-adevar o ceremonie fastuoasa.

    @Brigitte, ai dreptate.

    @A fost Printesa Inimilor, Alicee.

    RăspundețiȘtergere
  22. Melodia asta ma intoarce pe dos. Imi aduce aminte de acele clipe. Le tin minte perfect. Mi-a placut mult de lady Di, am apreciat-o foarte tare.
    Cat despre evenimentul de astazi, grandios, dupa cum era de asteptat. Dar ma face sa ma gandesc la cat de repede trece timpul...
    Ok, sa mai ascult o data melodia.
    Noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa melodie, pacat ca nu se adreseaza Printesei Diana ci Normei Jeane (Marilyn Monroe).

    RăspundețiȘtergere
  24. Atunci de ce a cantat-o Sir Elton John la inmormantarea Dianei?

    RăspundețiȘtergere
  25. Sir Elton John a cantat un remake al melodie "Candle in the wind" intitulata "Goodbye England's Rose". Daca le vei asculta vei sesiza diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  26. o femeie ce s-a luptat pentru libertatea sufleteasca.. o femeie mereu libera dar inchisa intr-o cusca de aur...in viata... un titlu nobiliar nu valoreaza nimic... in viata valorezi tu ca si persoana...
    am admirat si voi admira mereu aceasta femeie...
    imi place melodia... e asa.. linistitoare si plina de efect

    RăspundețiȘtergere
  27. Ne naştem, ne căsătorim, murim, ... Şi ei, "os regesc", ca şi noi, muritorii de rând.

    RăspundețiȘtergere
  28. O printesa de suflet si pentru suflet cum rar se intimpla a mai gasi! Un exemplu de demnitate, umanitate si iubire de semeni. Un Om simplu in ciuda originilor si-a aliantelor regale.

    RăspundețiȘtergere