joi, 14 aprilie 2011

Alicia Keys

Un mini-film artistic + o voce de excepţie + BMW = ENJOY!

20 de comentarii:

  1. Imi place mult de Alicia Keys, de cand s-a lansat o urmaresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu cu câinii, eu cu pisicile... Nu s-ar zice că nu ne plac animalele de companie. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi este greu sa dorm cand il aud pe vecinul de deasupra pe la ora 11 cand muta mobila sau cand da gauri cu bormasina. Nu cred ca mi-ar fi greu sa dorm cu o inima "sparta"(ranita) !

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Vreau să-ţi recomand un film, deşi se poate să-l fi văzut: August Rush!
    http://www.youtube.com/watch?v=oUQ0qxmr2Gc

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca, multumesc pentru recomandare! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi e drag filmul, atât de drag, aşa că ai face bine să-l vezi cât mai curând, să-mi spui de şi-a lăsat amprenta or ba:D!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alicia ma impresioneaza tot timpul, Gabi! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Christina, bun venit pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarrte frumoasă melodia. Felicitări de postare

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute melodiile ei..."Fallin'" e melodia mea de suflet de la ea :)
    Sunt curioasa cu ce melodii o sa ne surprinzi in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai am multe de postat, Andreea! :))

    RăspundețiȘtergere