miercuri, 13 aprilie 2011

Antique


11 comentarii:

  1. Ce amintiri imi trezesc melodiile trupei Antique...practic am crescut pe ritmurile melodiei Dinata,Dinata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow... de cand n-am auzit acordurile astea... Imi dau seama cat am imbatranit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci pe muzica lor eu fac sambata curatenie, mancare, etc. Sa vezi ce balet fac eu cu aspiratorul pe Dinata Dinata!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, si eu. :)

    Alice, aspiratorul este ideal pt. cei care nu au timp sa mearga la sala. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un prieten care te-ar sfâșia pentru afirmația asta. :D
    Noroc că n-o să afle. :D
    În altă ordine de idei, mie mi-au plăcut multe dintre filmele lui. Aveau un aer occidental care lipsea celor proletcultiste, cu care ne asasinau politrucii din cinematografia românească. Chiar am revăzut ”Filip cel Bun”, cu un Mircea Diaconu plin de talent, dar, Doamne, unele dialoguri erau absolut demențiale...

    RăspundețiȘtergere
  6. Putine filme ale lui Sergiu Nicolaescu mi-au scapat, Mel. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da sa stii, ca la ce program servesc eu zilnic, sambata e ziua de SALA acasa printre mopuri, aspiratoare si oale de mancare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alice, am citit undeva ca datul cu aspiratorul suplineste antrenamentul la sala! Pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Suna perfect...si cand ploua,si cand e soare,si cand esti vesel si cand esti trist...asta e muzica pt orice anotimp si orice stare de spirit:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai tu esti fericita cand ploua. :))

    RăspundețiȘtergere