duminică, 10 aprilie 2011

EL NEGRO (melodii şi videoclipuri)



14 comentarii:

  1. Baietii de la El Negro mai traiesc?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am inebunit dupa ei, dar au melodii simpatice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super...imi plac mult melodiile lor. De fapt, imi place tot ce e vechi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Muzica, refrenul da, dar restul nu prea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Melodia "Ploaia" este printre prefaretele mele de la ei, de fapt am si eu melodia lor pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. In afara de EL NEGRO mai face cineva muzica regae?(dintre artisti romani vreau sa zic)
    Melodia mea preferata e LASA-MA!Am avut o perioada in care numai melodia asta o ascultam.:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @AnnyA, n-ai gusturi rele. :)

    @Ramona, mai incearca si altii sa faca muzica reggae la noi, dar sunt putini.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stim cum ii cheama, da' melodiile mi-au placut dintotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Gabi, sunt relaxante melodiile lor.

    @Boogie, nu-i asa ca suna bine?

    RăspundețiȘtergere
  10. Va asteptam in comunitatea REPUBLIKA VERDE, sunt oameni faini, muzici si artisti de .. reggae romani :)

    http://www.facebook.com/republikaverde

    Pace ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pt. invitatie! Bafta!!! :)

    RăspundețiȘtergere