miercuri, 20 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte (1)


Sursa foto: www.alexmazilu.ro
Sursa leapşa: http://alegereasophiei.blogspot.com

33 de comentarii:

  1. Hihi!
    Îţi dă o anumită stare, ce-i drept!

    RăspundețiȘtergere
  2. Teo, nu pot sa te contrazic! :D

    Sa ai o zi faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata imagine! Privind bazinul mai multe clipe, te pierzi... undeva între cer si pamânt, între apa, nuferi si palmieri...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru apreciere, Carmen! Bun venit pe blogul meu! O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce linişte ! Nu ai putea nici să şopteşti ba chiar şi gândurile se aud . Frumos surprins momentul .
    Zi frumoasă să ai !

    RăspundețiȘtergere
  6. Paşte fericit, Cristi!

    Eşti unul dintre (prea) puţinii oameni a căror apropiere mă bucură sincer. Şi de fiecare dată. Mulţumesc pentru asta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana, multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca numai bucurii alaturi de intreaga familie! :)

    Paşte fericit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbă poza ta Cristi!
    O după amiază frumoasă!
    SĂRBĂTORI FERICITE!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi, Elena! Sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am ales-o de pe site-ul unui maestru. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi Iulia, dar eu doar am cules-o. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa fotografia, n-am ce zice. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. OAU! SUPERB!! Trebuie sa-mi ridic falca pentru ca mi-a picat pe jos...:) Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  14. zic si eu la fel, A. Mazilu e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  15. N-am vrut sa-ti provoc necazuri, Alice. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Sophie, ce te-ai sincronizat la postare cu Alice! La minut! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Deosebit! Cu adevarat fara cuvinte.
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Happy WW, Cristi ! Frumoasa alegere de imagine !

    RăspundețiȘtergere