miercuri, 6 aprilie 2011

Un site destinat doamnelor şi domnişoarelor

Ioana i-a zis ceva important Mariei care i-a spus şi ea Soniei care mi-a transmis că de azi înainte o să folosească şi produse cosmetice româneşti. "Ce-ai înnebunit?", i-am spus. Sonia mi-a replicat folosind nişte cuvinţele pe care nu pot să le redau aici că şi cosmeticele româneşti sunt bune.

Singurele cuvinte acceptabile pe care mi le-a spus au fost: Gerovital Plant, Farmec şi Prietene.com.

Aprecierile privind site-ul www.prietene.com. puteţi să le faceţi numai dumneavoastră, doamnelor şi domnişoarelor.

11 comentarii:

  1. Eu foloseam gerovital, si sunt super bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma pricep, Lumi. Nu pot sa te contrazic. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt surprins sa vad ca brandurile romanesti de cosmetice sunt atat de apreciate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu ma pricep la cosmetice, dar de Ana Aslan a auzit tot mapamondul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Brandurile romanesti, ca si cele straine, sunt pur si simplu chimice. Incarcate cu conservanti, benzeni, parabeni si alte otravuri care trec din piele direct in fluxul sanguin.
    Degeaba imi pune in crema extract de plante, daca in acelasi timp, le satureaza cu chimicale.
    Prefer in orice moment ulei de masline, de cocos, de argan, de avocado in loc de minunatele creme chimice din comert.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tzipi o fi adevarat ce zici dar fac si ele un bine mai ales daca doresti sa fi frumoasa...asta e ..fara sacrifici nu ajungi nicaieri...iar uleiurile care le folosesti da ok sunt bune dar oare au acelas efect ca alte creme ...si oare in timp sunt bune si acelea... eu zic ca totusi daca tot exista si is romanesti de ce sa nu le incercam ... mai ales ca suntem romani si trebuie sa sustinem brandurile romanesti :P

    RăspundețiȘtergere
  7. DA SUNT CELE MAI TARI PRODUSE SI FACETI BINE SI SUSTINETI CATI MAI MULTI ECHIPA PRIETENE.COM
    FETELE SUNT CELE MAI TARI :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce surprinsa am fost cand am vazut postarea asta la tine pe blog Cristi! Musai sa ne zici ce cosmetice folosesti si tu, chiar daca esti barbat....asa pentru cultura noastra generala!:)

    RăspundețiȘtergere