marți, 26 aprilie 2011

Să râdem împreună!



Râsul este sănătos!

Animalele pun întrebări lui Dumnezeu. Întreabă elefantul:
- Eu de ce am pielea aşa groasă?
- Ca să te apere de toate, de exemplu nici ţânţarul nu te poate pişca.
Întreabă girafa:
- Eu de ce am gâtul aşa de lung?
- Aşa ajungi la frunzele care se află la mare înălţime.
Găina nervoasă:
- Nici nu încerca să-mi explici, ori oul îl faci mai mic, ori gaura mai mare.

În curtea ţărănească, una dintre găini a ouat un ou de jumătate de kilogram.
- Ne spui şi nouă cum ai reuşit? o întreabă celelalte găini.
- Secret de familie.
- Proiecte pe viitor?
- Voi oua un ou de un kilogram.
Îl întreabă şi pe cocoş cum au reuşit.
- Secret de familie.
- Şi care-ţi sunt proiectele pe viitor?
- Să pocesc mutra struţului.

Ursul merge prin pădure. Îl întâlneşte pe iepuraş şi-l întreabă:
- Iepuraşule, nu vrei să vii cu mine să ne dăm cu motocicleta?
- Ba da, răspunde iepuraşul şi se urcă pe motocicletă. Merg cu optzeci de kilometri la oră, când ursul îl întreabă:
- Iepuraşule, nu ţi-e frică?
- Nu.
Merg cu o sută la oră. Ursul îl întreabă din nou:
- Iepuraşule, nu ţi-e frică?
- Nu.
Se opresc, iepuraşul merge acasă. A doua zi, vine cu motocicleta lui, o Honda.
- Haide, ursule, acum te plimb eu cu motocicleta!
Merg cu o sută cincizeci. Iepuraşul îl întreabă:
- Nu ţi-e frică?
- Nu.
- Mi-e mie, spune iepuraşul, nu ajung la frână.

42 de comentarii:

  1. Eu ma amuz zilele acestea cu Ghita+SOV = varianta business a Moni+Iri ori Pepe+Zavo.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Scaietina: :))

    @Irina: e pentru motociclisti! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ursul se plimba prin padure cu o foaie in mana. Se intalneste cu lupul.
    - Ce ai acolo ursule?
    - Lista cu animalele pe care trebuie sa le ucid azi.
    - Vai, si nu cumva sunt si eu pe lista?
    - Pai, esti la numarul 45.
    - Vai, nu ma omori?, lasa-ma sa ma duc la copiii mei sa-i mai vad o data si dupa aia poti sa ma omori!
    - Bine, hai. Se duc, vede lupu ce are de vazut, apoi il omoara ursul.
    Dupa un timp, se intalneste cu vulpea.
    - Ursule ce ai acolo?
    - Lista cu ...
    - Vai, si sunt si eu acolo?
    - Da, la nr. 15.
    - Ursule, nu ma ucide! Lasa-ma sa imi vad copiii, etc.
    - Bine. Merge, se uita, moare si vulpea.
    Mai tarziu, cu iepurele:
    - Ursule, ursule, ce ai acolo?
    - Lista cu animalele ...
    - Si sunt si eu pe acolo?
    - Pai, esti la nr. 3.
    - AOLEU! Si nu poti sa ma stergi de pe lista?...
    - ... Ba da.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha, ha! Tare de tot asta, Mel! :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sall, eu te-am adăugat la mine, adaugămă la tine cu numele zoltybogata . multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi, Zolty! Te-am adaugat! Gata!

    RăspundețiȘtergere
  7. uite ce bine m-am distrat...fain...:d:d:d

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Dana! :))

    Ma bucur ca ti-a placut, Maria! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hristos a inviat!
    Foarte tari bancurile, m-ai binedispus!
    Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevărat a Înviat! Gata vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Maine incepe scoala..mai am putin:) Incerc sa ajung la zi cu toate postarile celor din blogroll...si e cam greut!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Toate sunt bune dar ultimul e criminal, pentru ca ma duce cu gandul la momentul cand m-am suit eu pe motor pentru prima data. :))

    M-am lasat rugata si rugata... pana intr-o zi cand m-au luat pe sus, m-au pus pe motor si soferul a si tulit-o. Ce era sa mai fac? L-am strans in brate cum n-am mai strans in viata mea un barbat :)) Cred ca e mandru de asta :)) Se intorcea la mine si-mi spunea: deschide ochii, pierzi tot farmecul. Cand i s-a facut mila de mine si a terminat cursa, nu ma puteam da jos, imi tremurau picioarele. Mi se parea ca am mers atat de repede. Dar soferul mi-a spus: hai, Lillee, ne-am facut de cacao pe strada, mergeam cu 70km la ora, as fi dat pedala dar nu puteam sa respir din cauza ta :))))
    Dar daca facea precum iepurasul? Ca n-ajunge la frana :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ha, ha, ha! Bine ca a ajuns pana la frana, Lillee! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Alice, mai avem putin si vine 1 Mai! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, bune !
    Hai să spun şi eu unul :
    Un terorist intră într-un petshop la parterul unui zgârie-nori urlând:
    - Am aici o bombă, în 30 de secunde să fiţi afară!!!!!
    Din spate se aude o broască ţestoasă:
    -Ce măgar eşti, băh!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mersi, Sorin! Stia limbi straine broasca! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai da Cristi, cred ca de asta mi-a si placut. Am experimentat si eu o data :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Se intalneste iepurasul cu ursul. Ursul il priveste putin, sare pe el si il violeaza. Iepurasul, amarat si plin de sange intreaba:
    - Mai ursule, ai macar certificat din ala care atesta ca nu ai SIDA?
    -Da. raspunde ursul
    - Poti sa il arunci.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bianca, despre tine numai de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai vazut, Shaman! Ce iepuras periculos! :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Despre mine, Cristi, mine!
    E ora de glume nu?:-w
    Minele sunt găuri din care ies minerii!:P

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) Ce-mi place bancul cu iepurasul :)))))) hahahhaahhaha:))

    don't worry, be happy!:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Lol, melodia asta poate fi atat de pozitiva :) Deci, sa nu ne facem griji si sa fim fericiti ... :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Aaa, trebuie sa reformulez atunci, Bianca! Despre mine si despre tine, numai de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Alice, nu m-am gandit ca pica duminica.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ala cu iepurasul mi-a placut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  27. Haioase rau primele doua. Proaspete si de sezon ;))

    RăspundețiȘtergere
  28. Da, Claudia! D-aia le-am postat ca sa se potriveasca cu zilele acestea. :)

    RăspundețiȘtergere