miercuri, 13 aprilie 2011

Sergiu Nicolaescu împlineşte astăzi 81 de ani

Sergiu Nicolaescu împlineşte astăzi 81 de ani şi îşi doreşte să realizeze două filme pe care le are în plan. Mai mult puteţi citi în "România liberă".

După opinia mea, este unul dintre cei mai mari regizori români. Am văzut multe filme ale lui Sergiu Nicolaescu şi mi-am dat seama că tot timpul a încercat să realizeze pelicule care să se apropie ca valoare de filmele bune făcute afară. Eu cred că a reuşit mai mult decât atât.

La mulţi ani, Maestre!





19 comentarii:

  1. Sincer, cu riscul sa ma trezesc injurat, cred ca e momentul ca Sergiu Nicolaescu sa se retraga din produs filme. Chiar cred ca e momentul sa ii lase si pe altii sa mai primeasca finantare de la stat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gerhald, orice opinie trebuie respectata. Chiar nu ma pricep la finante. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultimele filme au fost slabe. Din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  4. La cate filme a facut, Invi, nu mai conteaza alea slabe.

    O zi buna, Elena!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce a stiut el sa aleaga foarte bine a fost muzica filmelor . Si ii mai fac un repros , in prea multe filme moare . :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea sa mai traiasca si altii la fel de mult, mai ales cei valorosi.

    p.s. gata, ti-am pus si link-ul, de-altel nici nu realizazem "schimbul" ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi, Meet! Camping placut! La mare! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Invi, tinand cont ca e inginer de profesie...se pricepe si la muzica..:) Si la filme cu suspans! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo lui, a avut o viata, cred eu, frumoasa! Filme a facut, actori buni a avut mereu in filmele sale, s-a promovat pe el si pe altii!

    RăspundețiȘtergere
  10. A facut si coproductii internationale. Putina lume stie asta. Si-a trait viata din plin!

    RăspundețiȘtergere
  11. Se tine bine la varsta lui. A fost un mare om. Vorbesc la plural pentru ca ar trebui sa mai lase si pe altii sa-si incerce norocul.
    Oricum, am tot respectul pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos pentru dumnealui! mai ales ca e atat de vivace la anii pe care i-a implinit ..... iar pentru noi e bogatie , ptr cei care tin la valorile culturale .

    RăspundețiȘtergere
  13. Lillee, e o personalitate!

    Alm, intr-adevar e o bogatie. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Uite ce am ratat eu... Da' na, mai bine mai tarziu decat niciodata. Sincer, habar nu aveam ca azi e ziua lui. Rusine sa-mi fie! Ce sa zic... nu stiu daca sa zic La multi ani sau nu, ca vorba aia, are 81 de ani :D
    Acum fara gluma, este cel mai mare regizor al nostru, dar vorba lui Lillee, ar trebui sa mai lase si pe altii. Eu personal am dat mana cu el, am si poza impreuna, il admir si il respect.

    RăspundețiȘtergere