marți, 12 aprilie 2011

Viaţa este frumoasă!


Un tip face jogging în parc când, deodată, vede un bărbat de 70 de ani care stă şi plânge pe o bancă. Se apropie de el şi îl întreabă ce are. Bătrânul îi răspunde:
– Viaţă ca asta nici că se poate să fie mai frumoasă. Stau împreună cu o nimfomană de 20 ani! Dimineaţa când ne trezim, facem sex. După aceea îmi aduce micul dejun în pat. După micul dejun facem sex din nou şi după aceea pot să mă culc la loc. De obicei mâncăm în oraş la prânz, într-un restaurant drăguţ, şi apoi mă culc. Apoi iar sex şi după aceea mă pot uita toată după-amiaza la sport şi la filme vechi până ce îmi găteşte cina. Oh… şi am uitat să îţi zic, ea este de meserie bucătăreasă După cină facem iarăşi sex şi în sfârşit mă culc după o zi atât de extenuantă.
Surprins, tipul îl întreabă:
– Dar asta e viaţa perfectă! De ce naiba stai atunci şi plângi aici în parc?
La care bătrânul, printre lacrimi:
– Nu îmi amintesc unde locuiesc!

21 de comentarii:

  1. =)) faina gluma asezonata cu o ceasca mea de cafea ! danke schön! am ras cu pofta , dar am si o parere , mai mult sau mai putin importanta , ca.... asa cum femeile au un ...ma cum sa-i zic ? o parcela de pe creier pe care salasuiste creativitatea laa ea acasa , asa cred ca au si barbatii un hectar :)) din cauza caruia se gandesc la sex "ceva" mai mult decat partea opusa a regnului. (zise o femeie normala, ce-or fi zicand frigidele .....e alta pb ) ;)
    sa ai o zi faina ! mi-a placut articolul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bietul om cine stie cum ajunsese in parc sau de ce plecase de acasa. Cred ca e putin trasa de par, dar oricum mi-a placut. Cat ghinion pot avea unii...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Eu am ramas la melodie, pentru ca imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPEEEERRRR bancul si melodia! O zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristi! Subscriu, viaţa e frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun bancul, nu-l stiam.
    Spre deosebire de melodie - tot buna, da' cunoscuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alice, o zi buna! :)

    Irina, Amy face muzica, nu se joaca. :)

    Dana, e bine ca esti de acord. :)

    Gabi, stiam o alta varianta, dar mi-a placut asta mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Avantaje si dezavantaje, ce sa-i faci.

    RăspundețiȘtergere
  9. @fatacareaduceploaia, lung nume ti-ai ales! :)

    Am vazut un film mai demult - Omul care aduce ploaia. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e, Lillee! Nu poti sa ai numai avantaje! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristi:Daca ti-e mai usor,nu-l mai scrie tot,ca nu ma supar:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Stiam bancul, dar mi-a placut sa mai rad odata, oarecum amar ;)) Oare catora dintre noi nu le surade viata, dar nu-si amintesc sa vada acest lucru??!

    RăspundețiȘtergere
  13. @fatacareaduceploaia, m-am antrenat acuma, gata, il scriu intreg! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa e, Meet! Trebuie sa gasim frumusetea fiecarui moment al vietii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai vezi? Nu exista perfectiunea.. :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu pot sa te contrazic, Shayna! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. HA, HA, HA, frumos banc, multumesc pentru participare:
    http://lhutanu.blogspot.com/2011/08/ghici-ghicitoarea_13.html

    RăspundețiȘtergere