marți, 19 aprilie 2011

Constantin Brâncuşi

Costin Comba ne propune să găsim un simbol pentru o cultură, generaţie sau naţiune.

Constantin Brâncuşi este mai mult decât un simbol pentru România. Operele sale sunt nemuritoare.

20 de comentarii:

  1. Oooo....de data asta ai scris despre sculptorul din orasul meu. E atat de frumoasa Poarta Sarutului, Coloana Infinitului, Masa Sarutului...mi-e dor de linistea din orasul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai pentru ce. Bravo tie ca nu-ti uiti radacinile. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma sperie cel mai tare pe mine e faptul ca peste ani,oricum ne-am educa noi copii,ei vor fi mult prea departe de adevaratii monstrii sacrii ai culturii romanesti.Mediul si anturajul din zilele noastre nu mai permit o legatura prea facila intre valoare si tineri.:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai daca modelele prezentate pe toate posturile TV sunt numai pseudovedetele actuale.

    RăspundețiȘtergere
  5. I couldn`t agree with you more! Este un adevarat simbol al culturii romane!

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca un roman care nu am stiut sa il apreciem cum trebuie iar acum o mare parte din capodoperele sale apartin statului francez

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai da. Daca a trait ultima parte a vietii in Franta.

    Bun venit pe blogul meu, Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ete pe unde umbla Mircea :) Mircea, tu nu pui niciun roman frumos??? Eee?? Stie el ;)

    Cristi o sa fiu putin off-topic acum, sper ca ma scuzi: am vazut ca ai promovat concursul lui Lillee, dar nu te-am vazut pe lista de participanti. Chiar nicio carte preferata?? Sunt curioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, chiar este un exemplu foarte bun :)
    Operele sale vor dainui pentru totdeauna. Impresionant, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Irina, am mai multe carti preferate, dar nu obisnuiesc sa particip la concursuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am primit cadou de la un ungur, anul trecut, un album, '999 Art Works you must know, you should know, you reallz impress if you know', 999 de opere din toate timpurile, incepand de la preistorici si pana azi...Brâncuşi e singurul român care apare cu 3 sculpturi. E acolo!

    RăspundețiȘtergere
  12. Intra aici : http://lhutanu.blogspot.com/2011/02/constantin-brancusi-and-google.html

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am gândit odată că dacă s-ar întâmpla cumva ca operele lui să dispară fizic, din cauza cine știe cărei catastrofe, ele ar rămâne în conștiința tuturor celor care le-au zărit vreodată fie și sub forma unei fotografii: Poarta sărutului, Coloana Infinitului, Madame Pogany, Cap de copil, Masa tăcerii, Pasera măiastră... Și că aceștia, în anumite momente magice, le vor reproduce la rândul lor, pe suport de hârtie, lemn sau magnetic, astfel încât vor dăinui o veșnicie...

    RăspundețiȘtergere
  14. Am vazut postarea ta, Lumi. Mi-a placut! :)

    RăspundețiȘtergere