vineri, 1 aprilie 2011

1 APRILIE


Astăzi este 1 Aprilie, Ziua mondială a păcălelilor. Voi aţi fost păcăliţi de 1 aprilie? Eu, da. O farsă pe care a făcut-o Andrei Gheorghe acum ceva timp, prin anul 1999, când presta pentru Pro FM m-a indus în eroare rău de tot. Eram la serviciu şi la emisiunea "13-14" am auzit o ştire care suna cam aşa: "Miron Cozma, împreună cu ortacii săi, se îndreaptă spre Guvern. Minerii au ajuns la 5 km de Bucureşti şi forţele de ordine încearcă să-i oprească să nu intre în Capitală."
S-a creat panică la serviciu, toată lumea discuta despre treaba asta, ce să facem că începe balamucul iar, dezordine mare, cade guvernul ş.a.m.d. După ce ne-am îngrijorat suficient, Andrei a dezminţit ştirea cu pricina. Dar ajunsesem deja acasă şi eram în afara oricărui pericol pentru că nu locuiam în apropierea Guvernului...
Voi aţi fost vreodată păcăliţi în asemenea hal?

16 comentarii:

  1. Pe unde o mai fi umbland Ardei Gheorghe zilele astea? Pe unde mai prestaza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu, Gabi. Mi se pare ca acum este om de afaceri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai eu nu am fost niciodata atat de pacalita incat sa intru in panica

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca n-ai prins nicio mineriada la Bucuresti. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar atat de pacalita nu am fost; mai degraba ma pacaleau prietenele cu fel de fel de mizilicuri care ma ofticau, dar erau amuzante. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fluturas, azi mi-a zis o prietena ca Gina Pistol i-a luat un interviu ieri. Pai asta e pacaleala? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte fain este blogul tau ;) Iar avatarul e super! Si cum sunt si o mare fana a animalutelor, te-am adaugat in blogroll ;) Mult succes in activitate! Cu prietenie, Alice

    RăspundețiȘtergere
  8. Alice, multumesc pt. apreciere! Imediat te adaug si eu in lista mea de bloguri! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca as gusta gluma lui Andrei, e prea ....

    RăspundețiȘtergere
  10. Atunci a fost o chestie care ne-a surprins pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca n-am apucat sa pacalesc pe nimeni, acum jumatate de ora am aflat ca e 1 aprilie ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha, ha, ha, Rares! Tare asta!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am fost păcălită..
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. S-a scumpit curentul, păcaleală în buzunarele noastre... :((

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca era scumpit numai curentul, era bine... :))

    RăspundețiȘtergere