duminică, 24 aprilie 2011

HRISTOS A ÎNVIAT!

V-aţi trezit? Aveţi grijă cum vă daţi jos din pat, uşurel, să nu vă cadă greu mâncărica...Mielului i-ar părea rău dacă păţiţi ceva neplăcut...Un prieten mi-a zis că a cumpărat un curcan! Şi curcanii ne susţin în această perioadă, au cărniţa mai sănătoasă...Să ne trăiască toate zburătoarele! Aşa, uşor, mergeţi la fereastră, inspiraţi adânc, expiraţi...cu fereastra deschisă, of course...Nu începeţi să fumaţi de dimineaţă! Ciocniţi mai întâi ouăle! Le-aţi ciocnit? Bravo!

Faceţi plimbări lungi, să se aşeze bucatele bine în stomăcel, cu jogging-ul mai uşor azi ...Mai consumaţi şi câte un ceai, nişte apă plată, Fetească, Murfatlar, depinde de preferinţe...Drobul este micuţ, dar e consistent. Nu vă lăsaţi păcăliţi! Friptura de miel, cârnaţii, mămăliguţa, sarmalele, cozonacii, tortul, checul, crema de zahăr ars...trebuie servite cu măsură. Fiecare persoană cu capacitatea ei de stocare în burdihan...Fructele şi legumele ne fac ziua mai plăcută. În caz de urgenţă sunaţi la 112!

Hristos a Înviat!


31 de comentarii:

  1. Adevarat a înviat!
    Sarbatori cu pace si lumina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Carmen! Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Christos a Inviat, Adevarat a Inviat, depinde cine-i primul, pot sa spun si eu ca-i duminica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a Inviat, Dan! Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bune sfaturi! Cred c-o să te angajez la cabinet, să le faci educație medicală pacienților mei! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mel, eu mai mult tratez necuvantatoarele, dar pot sa ma reprofilez! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S. Mi-ai făcut poftă de cozonac!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a Inviat Cristi, si un Paste cat mai Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca, Rares, Christina, Florin,

    Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori luminate! Mai avem si maine o zi de odihna, Schtiel! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulisa, bun venit pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Adevarat a inviat!
    Sarbatori luminate!
    Nu uita ca Pastele e o sarbatoare a crestinatatii, iar curcanul nu are niciun simbol in acest context, al Pastelui :)
    Mancat cu masura, mielul nu cauzeaza.
    Bautul cu masura, de asemenea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevarat a inviat!!!
    Mi-au placut sfaturile tale :))) Utile si adevarate.
    Noi ne-am trezit mai pe la pranz, asa. Am petrecut toata noaptea si ne-am dus la nani pe la 6 dimineata. Cu mancarea, nu-mi fac probleme. Mie mi s-a gatit special: drob de pui, friptura de pui, sarmale cu carne de curcan. :) Pentru ca eu in general nu consum mancare grea si pentru ca al meu sot ma iubeste foarte mult ( :P ), a dat ordin soacrei mele sa gateasca separat pentru mine. :D Sunt o rasfatata. El m-a obisnuit asa, nu-i vina mea. :)))
    Sarbatori fericite in continuare si tot ce iti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Rârî
    Am și necuvântătoare în grijă, că până la un an nu prea vorbec.:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mel, ma apuc si de pediatrie, daca e nevoie! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Sophie, cu masura, cu masura, cand ducem mancarea la gura! Si fara multa bautura! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Lillee, multumesc asemenea!

    Esti norocoasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Adevarat a inviat! Cu masura daca se poate ca tot o bucatica, tot o bucatica...:))

    RăspundețiȘtergere
  19. E buna o bucatica la vremea ei... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine ca eu nu prea mananc de fel....si nici nu mananc miel in primul rand, deoarece mi-e mila....sunt asa de frumosi mielutii, cum sa ii mananc...(porcii si pasarile nu-mi plac...deci..mai consum din cand in cand).Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  21. Adevarat a inviat! :D
    Ufff tocmai am realizat ca n-am baut suficient vin... si in seara asta n-am sa pot bea deloc... Am revenit la programrile cu dentisti... :(((

    RăspundețiȘtergere