joi, 21 aprilie 2011

Legile lui Murphy (partea a patra)


Sursa foto

Nu cerceta aceste legi...

51. Ori de câte ori un sistem devine unitar şi complet, vine cineva şi descoperă ceva care ori desfiinţează sistemul, ori îl modifică, făcându-l de nerecunoscut.


52. Experimentele trebuie să fie reproductibile; ele trebuie să eşueze toate la fel.


53. Un teanc de date este folositor: indică faptul că ai lucrat.


54. Importanţa experimentului este direct proporţională cu echipamentul pe care l-ai ruinat.


55. Când lucrurile merg bine, cineva va face, în mod inevitabil, un experiment dăunător.


56. Deficienţele nu se vor arăta niciodată în timpul experimentelor.


57. Aceia care nu studiază istoria îi vor repeta greşelile. Aceia care o studiază, vor găsi alte căi de a greşi.


58. Niciodată să nu încerci repetarea unui experiment reuşit.


59. Dacă anumite rezultate nu sunt conforme cu teoria, ele trebuie ignorate.


60. Un expert este cineva venit din alt oraş.


61. Orarul va fi astfel stabilit încât fiecare student să piardă maximum de timp între ore.


62. Când, întâmplător, poţi să-ţi programezi două ore una după alta, ele se vor ţine în săli aflate la capete diferite ale clădirii.


63. Un curs pregătitor pentru cursul dorit va fi programat în semestrul următor cursului dorit.


64. Când îţi revezi notiţele înaintea unui examen, cele mai importante vor fi ilizibile.


65. 80% din examenul final se vor baza fie pe unicul curs la care ai lipsit, fie pe singura prelegere pe care nu ai (re)citit-o.


66. Dacă ai un examen cu cărţile deschise, îţi vei uita cartea acasă.


67. Universitatea este un loc unde oamenii cu principii sunt mai numeroşi decât cei cu valoare.


68. Dacă eşti sigur pe tine, după ce tocmai ai încheiat un examen, este pentru că nu ştii de ajuns ca să-ţi dai seama că nu poţi fi sigur de nimic.


69. În timpul unui examen, bateria calculatorului de buzunar se va termina.


70. Dacă un singur loc de parcare mai este disponibil, în acelaşi timp va sosi acolo şi examinatorul.

19 comentarii:

  1. "Universitatea este un loc unde oamenii cu principii sunt mai numeroşi decât cei cu valoare."- foarte tare. Toate sunt bune, chiar se intampla....:) Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alice, e verificata chestia. Si la mine in facultate era la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sufleţel, ţi-ai ales un nume...Să-ţi trăiască! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh , acum s-a gasit si Murphy sa mi se bage in ochi . Mi-e drag dar o sa-l diger intre doua blaturi cu ciocolata puse la cuptor :D

    insa cred ca intr-o zi o sa cercetez sa vad , am, impresia ca ai repetat una, cel putin :D intai tre sa ma "docomentez!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca am repetat. Multumesc ca ai citit "legile" cu atentie, Alm! :)

    Bafta la tort!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai mult 57 mi-a placut,oricum toate aceste legi sunt foarte interesante :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bienvenido pe blogul meu, Azucena! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai de mine, că m-ai întors cu gândul la anii de facultate! Majoritatea dintre observațiile referitoare la examene le-am experimentat pe propria piele. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Mel, nu stiu de ce, dar toate legile astea sunt valabile! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. hah, sunt studenta si recunosc ca faza cu bateria la calculator am patit-o :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai vezi ca sunt reale legile? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. "Dacă ai un examen cu cărţile deschise, îţi vei uita cartea acasă." - am patit-o pe pielea mea. :)) Si ca sa fie totul frumos, nu am patit-o doar o data =))

    RăspundețiȘtergere
  13. 51. ma facut atent. asta chiar asa este. Orice sistem de valori ai construii, cineva isi va baga picioarele in principiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie mi s-a intamplat, Lillee. :)

    Corect, Costin.

    RăspundețiȘtergere