miercuri, 27 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 2





Photos License: Copyright All Rights Reserved
Grădina Botanică Bucureşti, 24 aprilie 2011
SURSA FOTO (TELEFON MOBIL) - Cristi Milla

"Miercurea fără cuvinte", serial blogosferic iniţiat de Carmen.

45 de comentarii:

  1. Frumos dar se poate si mai frumos! Oricum, fotografia a transmis ceea ce trebuia: avem cu ce, dar trebuie sa mai si ingrijim! Numai bine Cristi, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deacord si eu cu Alice.
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alice, poza e facuta cu telefonul. :)

    Madame, e foarte ingrijita Gradina Botanica.

    Tudor, o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Boschetii aia in forma de copacei mai sunt cum sunt, dar ce este cu balariile alea maro pe acolo? Au uitat sa le ude?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt balarii, sunt flori. Mobilul meu e vinovat... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fel de Grădină botanică Cristi ? are câţiva pomişori ? mă gândeam la multe flori , arbuşi, verdeaţă cât cuprinde . Ori tu nu ai prins destul de bine imaginea . Pare ca mai tot din ţara noastră ...neîngrijit ( ca să fiu blând )Oricum cred că de acum încolo va începe să arate mai bine , odată cu primăvara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e o mica parte din Gradina Botanica, Sorin! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gata m-am prins .Eu nu am văzut-o şi deaceea nu ştiu despre ce este vorba .

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand treci prin Bucuresti sa vizitezi Grădina Botanică, Sorin. Arată foarte bine, dar n-am avut aparatul de fotografiat la mine, duminica.

    RăspundețiȘtergere
  10. e frumos! sunt convinsa ca e ingrijita, am fost in parcul Carol si Tineretului...fata de alti ani , acum mi s-a parut foarte bine totul. Arata altfel!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sophie, mi-a placut cum am gasit Grădina Botanică de Paşte. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost o alegere buna , o plimbare pe acolo , arata bine , fata de cat, nu sunt interesati cei cu dare de mana in decizii ca sa ingrijeasca astfel de locuri .
    Zi faina Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, super, ultima data cand am trecut pe acolo nu arata prea bine, buna idee de plimbare totusi. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fara cuvinte de plina de cuvinte... O imagine face cat o mie de cuvinte ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cand o sa ajung si eu prin bucuresti o sa o vizitez. Pare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Lexa, daca te duci acolo in perioada asta n-o sa-ti para rau. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Boogie, ai ce vedea! Sunt si sere minunate la Gradina Botanica!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hristos a inviat! :)
    Mie imi plac pozele... De cand imi tot propun sa merg si eu la Gradina Botanica si tot nu ajung. Parca-s legata de maini si de picioare si tot la Gradina Zoologica nimeresc! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Adevărat a Înviat! Andreea, multumesc! Sa mergi neaparat, o sa fii surprinsa placut!

    RăspundețiȘtergere
  20. Rusine mie, de 10 ani in Bucuresti si nu am vizitat gradina botanica. Muktumesc pentru motivatie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Costin, e frumoasa in perioada asta Gradina Botanica. Ma bucur ca ti-am trezit interesul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place mai ales cea cu floricele mici si rosii, m-am straduit sa vad cum se numesc dar nu mi-a iesit miscarea:).
    La tine se vede mai bine? Cum se numesc?

    RăspundețiȘtergere
  23. Scaietina, da un click pe poza si o sa vezi denumirea stiintifica. Numai denumirea in latina se vede, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  24. Paeonia tenuitolia! Am dibuit-o Scaietina! Cred... :))

    RăspundețiȘtergere
  25. oameni buni ...era fara cuvinte ! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce bine ca a venit primavara ! Mie imi place ve vad .O seara frumoasa
    http://carmina.sunphoto.ro/super_gradini/17841558

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc, Cristi, dadusem eu click pe poza dar nu reuseam sa inteleg ce scrie... sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
  28. Mai trebuia inca un click. Se mareste imaginea mai mult! :) Cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. În prima clipă am crezut că prima fotografie arată niște ciuperci verzi,gigantice :D.
    Primăvara a pus stăpânire pe parc...

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumoasa este natura în straie de primavara!
    GBBucuresti... nu am fost înca niciodata - precis este frumoasa în orice anotimp.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumos acolo, frumoase fotografiile. Nu am fost la gradina botanica din Bucuresti dar parca mi-ai facut pofta :))
    O seara frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Nici eu n-am fost, şi-asta-i de trecut pe listă:))!

    RăspundețiȘtergere
  33. Carmen, primavara asta a fost capricioasa! :)

    Lillee, cand ajungi la Bucuresti, daca ai timp sa vizitezi si Gradina Botanica. Sunt si plante exotice.

    Bianca, merita sa dai o fuga s-o vizitezi.

    Rares, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  34. [...]Alice Georgiana, Carmen, Costin, Cristi[...]

    RăspundețiȘtergere
  35. E destul de frumoasa Gradina Botanica, nu chiar ce a fost candva dar merita o plimbare. N-am mai fost de anul trecut din primavara. Planuiesc sa merg si anul, mai ales ca stau la 15-20 minute de ea. Daca ma incapatanez merg si pe jos. De fapt, nu ar fi prima data :P

    RăspundețiȘtergere