luni, 4 aprilie 2011

Să câştigaţi bine!

La muncă, români! Dacă se scumpesc carburanţii, gazele, alimentele, energia electrică, întreţinerea, ş.a.m.d. trebuie să muncim mai mult! Am ieşit din recesiune! Uraaa! Aveţi însă grijă să nu daţi în bâlbâială... Baftă, să aveţi o săptămână financiară excelentă!

Sarmalele Reci - Prostia la putere

Asculta mai multe audio diverse


Simplu/Holograf - Banii vorbesc

Asculta mai multe audio diverse

29 de comentarii:

  1. Păi, eu o s-o am, asta-i sigur! Relaxată. O să scap de grija banilor, că e perioada plății facturilor.
    Dar nu-mi fac griji, fiindcă-s sigură că Boc nu ne minte și am ieșit din criză. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc că am rămas fără bani, sî n-am grija lor. Îți doresc o săptămână cât mai scurtă haha

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti sigur că am ieşit? Eu nu aş fi aşa sigur...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştiu ei cotcodacii cum e cu criza... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefan, ai scapat de o grija. :) Mersi, la fel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Florin, am iesit de tot din criza! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfff... Cred ca recesiunea asta s-a ratacit pe strada mea, inca am vazut-o de dimineata cum bantuia pe la geam, la brat cu criza :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Vine salariul saptamana asta...
    Nu stiu cum s-a potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred că deabia de acum
    începe greul!
    O săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Urmeaza sa se plateasca datoriile catre F.M.I.

    Mersi la fel, Elena! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca muncesti mai mult , consumi mai mult ca sa rezisti . E cerc vicios !

    RăspundețiȘtergere
  12. Invizibilule, tu oricum ai energie consumabila suficienta datorita ciocolatei! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Si la mine vine salarul cel mare de profesoara tot saptamana asta...sincer nu stiu cu ce sa ma duc sa-l scot de la bancomat, cred ca voi inchiria un plic:)) pana acum ma duceam cu roaba...si ma chinuiam cu atat amar de banet!Numai bine Cristi si o saptamana prolifica financiar...Apropos, Misu a intrat in calduri e asa de iubitoare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Alice, daca faci cerere poti primi banii cash si scapi de comisioanele aferente scoaterii banilor de la bancomat.

    Salutari lui Misu! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ehhh, ce sa ma mai stresez, la banii mei:))) Si Misu te saluta pisiceste: meoooww!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da ce frumos ne-ai urat de inceput de saptamana! Cu scumpiri. Multumim frumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu doar v-am informat ca sa stiti ca am iesit din recesiune! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Yei...ce bine, stiam eu ca e ceva in aer......!!cred ca e norul radioactiv totusi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Norul ala nu ne afecteaza deloc! Panica la TV a fost mare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am glumit...nu casc eu gura la tot ce mint astia la tembelizor!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu cred ca scumpirile nu mai sunt o noutate!

    RăspundețiȘtergere
  22. Noutatea este ca am iesit din recesiune! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. La munca=)))))) nu la intins mana:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu inca nu simt nici o diferenta, ba mai rau, acum ma bate si mai tare vantul prin buzunare. :))

    RăspundețiȘtergere