luni, 18 aprilie 2011

P!nk

Enjoy!

13 comentarii:

  1. In mod paradoxal sau nu, imi place Pink aproape de fiecare data :)
    Si-mi mai place Gwen Stefani :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa postez si cu Gwen, imi place mult! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Una din melodiile mele preferate de la Pink.
    Imi mai place mult si ,,I Don't Believe You ",dar aia e mai trista.
    Asta e ceva mai dinamica si clipul e funny!Dragoste cu nabadai:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Danke schön boierule! O zi faina chiar daca e luni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere, Alm! :D

    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos cu tanti Pink. Acusica naste :)
    Preferata mea este Funhouse :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun, bun, o melodie reusita.
    Mie imi face impresia ca videoclipul e cam incarcat si atrage atentia de la melodie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super, imi place mult Pink! Cred ca lucrul asta se datoreaza si faptului ca e altfel decat spalacitele fara voce care ne invadeaza de 10 ani incoace:)

    RăspundețiȘtergere